torsdag 4 februari 2010

Torsdagsmys


Som Niklas har berättat är det mycket spännande och jättenervöst inför visningen, håll tummarna!


Igår tillbringade jag kvällen med mina Dorisar (-elin för hon är arbetsnarkoman, "jobba inte ihjäl dig bara") i Flippis fantastiska lägenhet på k-holmen, så himla fin! :) vi firade att våran Lina äntligen har kommit hem från US and A och New York, som vi har saknat henne! Synd bara att tiden gick så fort, ny date nästa vecka!


Idag blir det torsdagsmys, Niklas ska iväg och spela innebandy med Geggan så jag ska krypa upp i soffan med täcke och kudde, tända en massa ljus och dricka goda smoothies, det är livskvalite! Hoppas ni får en lika underbar kväll som jag och Sigge ska ha.

Va inne på Pölans kompis blogg idag, som fick en liten pojke i måndags, grattis :) http://mammafinni.blogg.se/, och läste hennes förlossningsberättelse, tur att man inte började störtböla på jobbet, men gud så vackert!

Puss och Kram Frippi

1 kommentar:

fiffi sa...

hoppas du får mys, synd att jag inte kunde vara där å mura med dig å sigge! miss you,pussa<3