torsdag 11 februari 2010

SÅLD!!

Nu är lyan såld. 2.410.000 kr blev det slutliga priset. Is i magen är årets nyckelord. Jag vill tacka en del människor. Frida Ekström, Markus Modig, Lennart Karlsson, Åke Modig, Jonne Modig, Håkan Lindén, Kalle Leffler. Tack för att ni trodde på lyan, tack för att ni sa att jag skulle neka till budet på 2,3 miljoner innan budgivningen.

Nu har jag och Frida så jävla mycket stålar. Bill Gates ringde mig imorse och frågade om han fick låna en del. Har fått märkliga förfrågningar från Moderna Museet där det frågar om jag skulle kunna köpa en del av deras Picassotavlor för ett bra pris. En ny dörr har öppnats och snart är man en del av Connoisseur och Amex black. Vad är klockan? Svindyr.

Hybris, överexalterad, förvirrad.
Skriver avtal klockan 11:00.

6 kommentarer:

Linis sa...

GRATTIS BUDDIES :D

Hannis sa...

Underbart!! Nu får du fan öppna skumpan, wihooo!! Puss puss

Linda sa...

Bra jobbat kompisar! Jag älskar er!

Denice Fossli sa...

Fan vad kul, grattis!

Stili sa...

Congrats!

Cillis sa...

bra skit! grattiZZzzzZZZ! :)