måndag 22 februari 2010

Nu är det nära!

Countdown. 1 dag kvar till ultraljudet och jag är otroligt spänd. Alla killar går nog in med en förhoppning om att få en son och alla tjejer hoppas nog på en liten prinsessa. Givetvis spelar det ju ingen roll, men tror ändå att alla har en grundtanke. Igår kväll diskuterade vi ihop tre tjejnamn och tre killnamn. Ett på killsidan är bekant sen tidigare. Men det slog oss igår att nu har vi ju kallat barnet för Sigge hela tiden och de namnet är rätt coolt. Därför är det absolut inte uteslutet. Hoppas du gillar det Kangas.

TJEJ

Ebba
Stella
Maja


KILLE

Oliver
Liam
Sigge

Så nu har jag och Frida "förtjingat" dessa namn. Ni som ska skaffa barn och funderar på namn, glöm någon av dessa!

MVH

Spänd farsa

12 kommentarer:

Kalle sa...

Oliver eller Ebba...

På någon av dom faller min röst :)

Kronk sa...

Hahahaha... Och stackars Lina kanske inte änns kan få barn.... hahaha... bästa och hemskaste kommentaren i ett!

Frippi sa...

Hahaha de lät hårdare än som var menat :) hemskt sagt,fyyy!

Nattis sa...

Liam har iofs jag paxxat i många år. Men det är okej, först till kvarn :p he he

Nattis sa...

Ni får inte glömma bort att skicka mass SMS i morgon:) såå spännande nu. JAg tror på en prins sp
sagt:)

Anonym sa...

Stella eller Liam :)

hannis sa...

Liam om det bli kille. Om de blir tjej tycker jag alla namnen var väldigt bra. Ni har aldrig funderat på Hanna, Hannimon eller Hannis?

Ba tänkte. puss på er!

fiffiiii sa...

jag tycker maja om det är en tjej å kille...hmm osäkert, kanske sigge helt enkelt :S hihi
hör av er så fort ni vet imorgon!!!!!!! :D love n miss you<3

Anonym sa...

väljer ni sigge så tänker jag aldrig träffa barnet.

liam är underbart!
vet att det blir en kille...

Kangas sa...

Love Sigge.ser honom framför mig lite lillgammal till sättet klädd i Ralph lauren och basket på huvudet.

Familjen Semla sa...

Anonym sa...
väljer ni sigge så tänker jag aldrig träffa barnet.

liam är underbart!
vet att det blir en kille...



Med den där attityden lär du ju inte få träffa SIGGE heller, så de så :) /Frippi

VIktor sa...

Frippi, det var jag.. glömde namnet hehehe!